ARVOPOHJAMME joka ohjaa tekemistämme
LUOTETTAVUUS
asiakaspalvelun kulmakivi. Tehdään se mitä on sovittu, siten kuin on sovittu. Mittausdatamme on usein perusteena ja todistusaineistona tehdystä työstä ja sen laadusta. Luotettavuudesta emme voi tinkiä.
ASIAKASLÄHTÖISYYS
sanonta ”timpuri on mittamiehen paras kaveri” pitää tässäkin paikkansa. Meille ei riitä se että käymme työmaalla. Jalkautumalla tekijöiden pariin asiat hoituvat mutkattomammin, ilman turhia välikäsiä ja tiedonsiirtoportaita. Mittamies on usein tärkenä linkkinä suunnittelun ja työmaan välillä, jolloin hyvät vuorovaikutustaidot ja tilannetaju ovat välttämättömiä ominaisuuksia.
TEHOKKUUS
jotkut kutsuvat sitä Leaniksi, toiset taloudellisuudeksi. Meille se on itseisarvo, emme halua tehdä turhaa työtä. Kehittämällä toimintaamme ja oppimalla tekemisestämme haluamme olla jatkuvasti pyrkimässä kohti parempaa huomista. Vähemmän on enemmän – tehdään vain sitä mistä on hyötyä ja pyritään karsimaan turha pois.
IHMISLÄHEISYYS
vaikka maailma digitalisoituu, kaiken takan on kuitenkin ihminen. Kohtaamme arjessamme asiakkaat ihmisinä, ystävällisyyttä ja huumoria unohtamatta. Samoin meilläkin työskentelee ihmisiä, joiden hyvinvoinnista riippuu myös koko yrityksen toiminta. Haluamme arvostaa ja kunnioittaa toisiamme ja itseämme arvokkaina yksilöinä. Uskomme myös, että onnistumisen avain on siinä että ihmiset pääsevät tekemään sitä missä ovat hyviä. Haluamme kuunnella henkilöstöämme, koska oikein kohdennetut resurssit luovat itsestään pohjan itseohjautuvuudelle ja toimivalle tiimityölle.